Friday, October 22, 2010

Isu Pemusatan Mahasiswa/wi Di Kaherah akan Diperbincangkan Dalam Konvensyen PMRAM

KAHERAH, 21 Oktober - Pengarah Program Konvensyen PMRAM, yang juga Timbalan Presiden PMRAM, Saudara Muhamad Zuhaili Saiman meminta semua ajkt PMRAM Cawangan untuk bersiap sedia ke Konvensyen PMRAM. Konvensyen PMRAM yang bakal diadakan pada 3 NOvember tersebut melibatkan semua ajkt seluruh PMRAM cawangan, ikhwah mahupun akhwat.

Konvensyen PMRAM pada kali ini bakal membincangkan beberapa agenda utama untuk tindakan bersama di setiap peringkat antaranya etika PMRAM, 2 usul PMRAM dan isu pemusatan mahasiswa/wi baru di Kaherah.

Konvensyen PMRAM yang bertemakan "Kita PMRAM" akan menyaksikan perbincangan serius di peringkat pimpinan mengenai isu pemusatan mahasiswa/wi baru di Kaherah yang sebelum ini menjadi perbualan hangat mengenai tindakan yang akan diambil.

Sumber asli : pmram.org

"Kita akan menjadikan Konvensyen PMRAM untuk menyedarkan setiap pimpinan mengenai isu-isu besar yang berlaku yang melibatkan tindakan semua pihak. Bahkan kita tahu ekoran isu pemusatan mahasiswa/wi baru di Kaherah telah memberikan impak yang besar di seluruh peringkat, dari sudut kondisi BKAN untuk menjaga ahli seramai 800 orang yang berpusat di Kaherah keseluruhannya dan dari sudut kondisi DPM yang merisaukan kesinambungan DPM bagi sesi seterusnya tanpa ada pelapis dari kalangan mahasiswa/wi baru," tegas Pengarah Konvensyen PMRAM, Saudara Muhamad Zuhaili Saiman.

Justeru, beliau menyeru untuk semua pimpinan di setiap cawangan bersiap sedia dengan lebih awal dan membincangkan 2 agenda besar iaitu 2 usul PMRAM dan isu pemusatan mahasiswa/wi baru di Kaherah bagi menjayakan Konvensyen PMRAM yang bakal berlangsung pada 3 November nanti.

No comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails